Evalueren RGS pilotprojecten
De eerste helft van dit jaar hebben we drie geselecteerde RGS pilotprojecten doorlopen. De Resultaatgericht Samenwerken methodiek is toegepast op het planmatig onderhoud van de drie geselecteerde complexen. Uit de evaluatie kwamen bruikbare tips en tops naar voren. Deze nemen we voor de toekomst graag ter harte.
Bewonerstevredenheid
De bewonerstevredenheid was in alle gevallen hoog. Gedurende en na afloop van de drie trajecten is de bewonerstevredenheid door ons schriftelijk gemeten op onder andere: de wijze van vooraf informeren, bereikbaarheid, nakomen van afspraken, beoordeling van het uitgevoerde werk en de netheid & vriendelijkheid van onze medewerkers. De gemiddelde score viel tussen enigszins en zeer tevreden en het overall rapportcijfer lag gemiddeld op een 9.
Naast dat we goed, efficiënt en effectief werk willen leveren gecombineerd met het behalen van de afgestemde prestatie-eisen binnen het Resultaatgericht Samenwerken, is uiteindelijk de bewonerstevredenheid de factor die een hoge prioriteit kent. We zijn verheugd dat we deze trajecten met dit resultaat hebben mogen afronden.
Een ding is zeker: dit smaakt naar meer!